SveinHa Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 Den der ClasO saken er jo ikke spesielt stor men så koster den ikke stort heller. Har hatt noen forgassere i min som bare går halvveis under vann men da er det bare å snu de og kjøre en runde til. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Hakkannen Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 Kjøpte en slik ultralydvasker hos Kjell&Co, denne tar 3 liter. Akkurat nok til å dekke forgasserne til mine totakts 9,9/15hk og 5hk motorer. Kostet vel rett rundt 1000kr, men har brukt den såpass mye at jeg vil si det har vært verdt pengene (har renset forgasserne til jobbens motorer, flere kameraters motorer + mye forskjellig). Den fungerer utmerket og gjør skikkelig rent, kan ikke sammenlignes med tidligere da jeg brukte trykkluft. I tillegg har ikke brillene mine vært renere på flere år Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 SveinHa skrev for 1 time siden: Den der ClasO saken er jo ikke spesielt stor men så koster den ikke stort heller. Har hatt noen forgassere i min som bare går halvveis under vann men da er det bare å snu de og kjøre en runde til. Poeng! Er det plass til ett par briller i ultralyden til C O ? Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 Hvilken væske bruker dere i ultr.vaskerne når dere renser forgasser? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 @Hulda grei plass til mine... @cosmic bruker rent vann. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Hulda Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 Supert! Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 Kjøpte en væske på gasolin.no. En for forgasseren olmed korrosjoninhibitor, og en snillere for smykker, klokker, briller etc... Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 24.September.2019 Link til dette innlegget Svart 24.September.2019 (redigert) Jeg kjøper sorte nitril hansker på Mekonomen i fra Workhand. Det er veldig gode hansker som tåler endel https://www.workhand.no/handvern/100105-WorkhandDryRough Redigert 24.September.2019 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.