Bayliner. Startet 25.September.2019 Del på Facebook Startet 25.September.2019 Noen som har lastet ned diagnose program til Styer? eller vet hvor en henter det? Klarer ikke å finne Downlodes for dette. Sitér dette innlegget Link to post
Bestyreren Svart 25.September.2019 Del på Facebook Svart 25.September.2019 Sjekk univa.no Sitér dette innlegget Link to post
Mox1 Svart 25.September.2019 Del på Facebook Svart 25.September.2019 Har exe (install) fila til diagnoseprogrammet for MO motorene. Men har du kabelen fra diagnose-pluggen til RS232 ? Trodde det skulle være enkelt å lage en kopi av denne kabelen, helt til jeg åpnet originalen,.. Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 25.September.2019 Del på Facebook Svart 25.September.2019 Prøv: http://www.steyr-motors.com/download/tools/smo-edt-diagnostic-tool-list-files/ Virker ikke her på jobben, men du kan jo se. Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner. Svart 26.September.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.September.2019 Takker folkens.da har jeg fått lastet ned det jeg trenger.De "billige"kablene har jeg fått fra Univa. Nå er det bare å lære seg å bruke programmet riktig og så ut i båten å leke "doktor" :) Sitér dette innlegget Link to post
Dacapo2020 Svart 1.Juli.2020 Del på Facebook Svart 1.Juli.2020 Hei! Jeg har akkurat kjøpt en båt med en Steyr 236 og sliter med at motoren responderer dårlig på gassen. Jeg fant en diagnosekabel i båten som ligner veldig på den det ble lagt ut bilde av, men hvor i all verden passer den? Jeg har ingen slik inngang på pcen.😅 Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner. Svart 3.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2020 Det skal stå en overgang til Pc"n på kablen.Skal ta et bilde når jeg er i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Actros Svart 9.September.2020 Del på Facebook Svart 9.September.2020 Noen som har en diagnosekabel å selge? Sitér dette innlegget Link to post
kimnjensen Svart 29.Juli.2022 Del på Facebook Svart 29.Juli.2022 Hei, jeg leter etter kabel og software til steyr mo245-motoren min. Hvor kjøpte du kabelen? Og hvor får jeg tak i software? Takk. Kim Sitér dette innlegget Link to post
bmwmilos Svart 31.Mars.2023 Del på Facebook Svart 31.Mars.2023 Hilsen alle sammen! På båten min har jeg to Steyr MO236-motorer. Jeg har en diagnosekabel om bord, men koblingen til diagnoseprogramvare er ikke lenger aktiv. Er det noen som kanskje har en gyldig lenke eller nedlastet programvare å sende meg? Takk på forhånd! Hilsen fra Kroatia Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.