Jump to content

Russisk Tråler i full fyr. Tromsø.

chrisrik

Recommended Posts

Ov Bøkfjord og Lupus har i hele ettermiddag ligget på skutesiden og vekslet mellom å spyle vann og presse den opp mot kaia for å rette opp slagsiden.

Mob-båten til KV Andenes kom mens jeg var utpå og inspiserte. RS Skomvær lå i beredskap like ved og Strilborg er på vei.

Brannmannskaper både fra kommunen og flyplassen er på stedet.

Mannskapet er gjort rede for og OK. Er visst endel farlige gasser ombord, nordsiden av øya bes holde vinduer og ventiler lukket.

Har visst vært diskutert å slepe den ut i sundet, men det ble avblåst og vurdert for farlig.

Sitter nå i leiligheten med VHFen på kanal 12. Røykdykkere er på tur ombord med lensepumper nå for å hjelpe på slagsiden.

70815234_334498067329215_2381059835165671424_n.jpg.84c62dab8dcb188fb2e4c5512336ce78.jpg

Brann.jpg.bea57b97632b01ae591c125ba0fa22b7.jpg

Christian Rikardson

Hjemmesiden min

Trodde jeg skulle stå opp og lese om at den var sunket i løpet av natten, men det skjedde ikke.

Totalt kaos i Tromsø nå skjønner jeg.  Ansatte ved sykehuset kommer seg ikke på jobb og de har satt krisestab. Busssjåfører kommer seg ikke på jobb og busslinjene står i fare for å bli innstilt.

Skummelt at sykehuset blir lammet slik.

Guest Avmønstret#
Midtpinne skrev for 10 timer siden:

Her sitter jeg på jobb med fullskjerm direktesending, så blir bildet svart, så kommer bildet tilbake og båten har kantrett.

1401631498_Screenshotfrom2019-09-2609-14-56.png.d00e03de85bda349f2a475218c110a0f.png

Ja altså... NRK direktesender hele natta med perfekt vinkel til forliset. I det øyeblikket båten velter, faktisk på sekundet, så går de i svart. Jeg tror noen har en svært dårlig dag på jobben i NRK i dag ;-)

Pinkvin skrev 40 minutter siden:

Ja altså... NRK direktesender hele natta med perfekt vinkel til forliset. I det øyeblikket båten velter, faktisk på sekundet, så går de i svart. Jeg tror noen har en svært dårlig dag på jobben i NRK i dag ;-)

Jeg tror det er ett bevist valg men klarer ikke å komme opp med en plausibel forklaring på hvorfor. 
Etter time etter time med direktesending er det merkelig at noe teknisk skulle ha skjedd akkurat på sekundet da båten vippet rundt 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...