Guest Balder.. Startet 27.September.2019 Del på Facebook Startet 27.September.2019 Hei, har nå kjøpt ny båt, motor er 2019 Suzuki 115hk, etter noen prøveturer ser jeg att jeg trenger Trolling mode for bedre kontroll på farten under dorging. Har sendt mail til ett par leverandører i usa som leverer Trolling mode brytersett med ledninger (mye bedre pris i usa), de hevder det er bare å koble bryter/ledninger til det orginale multi instrumentet som følger motor så er Trolling mode aktivert, noen som har gjort dette ? Vet motorens hjerne er forberedt for trolling mode fra fabrikk å håper derfor det er som selgere sier att det er bare å koble det til eksisterende ledningsnett men hadde vært greit å fått det bekreftet fra noen som har gjort det. Forhandler som solgte båt visste ikke så mye om dette. Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart 29.September.2019 Del på Facebook Svart 29.September.2019 (redigert) hei Fant denne filmen på you tube (ser enkelt ut....) Redigert 29.September.2019 av omhI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 29.September.2019 Del på Facebook Svart 29.September.2019 (redigert) Omhl...takk Da noen mente det krevdes elektronisk gass/gear å forhandler ikke kunne svare ringte jeg leverandør i usa, de sa det ikke var påkrevd, man trenger heller ikke instrumentet, det er bare å koble brytersett med delenummer 37860-87L00 til eksisterende/ferdig opplagte ledninger. Alle nyere Suzuki har innbygd Trolling mode i motorstyring fra produsent...genialt...dvs att det koster kun noen hundrelapper å få Trolling mode aktivert, brytersett kjøpes billigst på Ebay. Om du ikke er fisker å driver med trolling er det også en stor fordel om du har vibrasjoner i skrog på tomgang, da knepper du bare opp med 50rmp pr knepp til du når turtall der vibrasjon forsvinner, det skal ofte bare 100rpm til. Redigert 29.September.2019 av Balder.. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.