Johnjohn Svart 5.November.2019 Link til dette innlegget Svart 5.November.2019 Prøver meg på et krabbespørsmål i hummertråden. Båten er på land og pakket inn for vinteren, og jeg er kjesken på sjømat. Hvor dypt må man for å få taskekrabbe om vinteren i sørnorge(krsand)? Jeg vurderer å prøve å finne et egnet sted til å hive ut et par teiner fra land, men det er jo begrenset hvor dypt man kommer. Link to post
hanto1 Svart 6.November.2019 Link til dette innlegget Svart 6.November.2019 Krabber får du overalt, men nå er 99% tomme. Problemet med teinefiske fra land er å få dradd teinene opp uten at de huker seg fast. Link to post
Komodo Svart 6.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2019 Lysefjorden er vel et bra sted for teinefiske fra land. Der er det brådypt har jeg hørt Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Brigg Svart 15.November.2019 Link til dette innlegget Svart 15.November.2019 Noen får større hummer enn andre. https://www.nrk.no/mr/fekk-hummar-pa-6_89-kilo-1.14784164 Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Komodo Svart 25.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2019 Da er årets hummersesong ved veis ende for min del. Oppsummert har det nok vært den beste sesongen for min del, tror ikke jeg har fått så mye før som i år. Det begynte litt dårlig de første to ukene, og det er for min del de ukene som alltid har vært best. Men så tok det seg litt opp, og har vært jevnt bra hele veien. Fikk fire pene i dag, og har ikke hatt noen bomturer. Hvor mange jeg har fått totalt vet jeg ikke, har rett og slett ikke telt. Hvordan er det med dere andre, er det noen som fisker ennå? Og hvordan har fisket vært i år? Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
pacuare Svart 25.November.2019 Link til dette innlegget Svart 25.November.2019 Avsluttet også nå i helgen. Har også hatt en god sesong. Ikke fått veldig mye, men etter de to første trekkene har jeg bare hatt 4 teiner ute. Har også spart på agnet når jeg ikke hadde planer om besøk, ett trekk i uka. Hatt 3 i en teine 2 ganger. Hadde jeg vært motivert kunne jeg sikkert doblet fangsten, men fått nok til mange hyggelige besøk, dog ingen store selskap. Kvalitetstid. Både fiske og middagene. Link to post
Komodo Svart 25.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.November.2019 pacuare skrev 37 minutter siden: Kvalitetstid. Både fiske og middagene. Og det er jo derfor vi holder på Det å komme seg ut på sjøen i all slags vær og kjenne litt på elementene er virkelig rekreasjon! Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
M/S Tilia Svart 25.November.2019 Link til dette innlegget Svart 25.November.2019 Eg trekker en gang til når helgen nærmer seg, eg har i utgangspunktet hatt en grei sesong med bedre fangst enn vanlig. Men eg har bare trekt en gang i uken denne sesongen så eg har ikkje vært veldig aktiv Link to post
Fairline35 Svart 27.November.2019 Link til dette innlegget Svart 27.November.2019 Da er sesongen over for min del. Har fisket hummer i 13 år og dette er det dårligste året. 15 lovlige denne sesongen, overraskende lite med rogn, tidligere år har jeg fått mellom 20 til 25 stk. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn