Jump to content

Hummersesongen 2019

Komodo

Recommended Posts

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da er årets hummersesong ved veis ende for min del. Oppsummert har det nok vært den beste sesongen for min del, tror ikke jeg har fått så mye før som i år. Det begynte litt dårlig de første to ukene, og det er for min del de ukene som alltid har vært best. Men så tok det seg litt opp, og har vært jevnt bra hele veien. Fikk fire pene i dag, og har ikke hatt noen bomturer. Hvor mange jeg har fått totalt vet jeg ikke, har rett og slett ikke telt. 

Hvordan er det med dere andre, er det noen som fisker ennå? Og hvordan har fisket vært i år?

Avsluttet også nå i helgen. Har også hatt en god sesong. Ikke fått veldig mye, men etter de to første trekkene har jeg bare hatt 4 teiner ute. Har også spart på agnet når jeg ikke hadde planer om besøk, ett trekk i uka. Hatt 3 i en teine 2 ganger. Hadde jeg vært motivert kunne jeg sikkert doblet fangsten, men fått nok til mange hyggelige besøk, dog ingen store selskap. Kvalitetstid. Både fiske og middagene. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...