Hulda Svart 3.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2019 Chiefengineer skrev On 3.10.2019 at 20.53: Prøv FAG neste gang. Vis hele sitatet Har allerede peilet meg inn på FAG. Jeg foretrakk dem offshore på winches. Sitér dette innlegget Link to post
Fergu Svart 3.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2019 (redigert) Nå begynner det å bli moro: Jeg kjenner en som har en svoger som har en bror som har en kompis hvor fetteren kjenner en som kjøpte noe på Biltema/Skruvat som bare var dritt og ikke holdt mer enn noen timer.... Redigert 3.Oktober.2019 av Fergu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fergu Svart 3.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2019 (redigert) Chiefengineer skrev On 3.10.2019 at 20.53: Hulda skrev On 3.10.2019 at 18.58: Parallell til bil: Kjøpte SKF hjullagre fra Skruvat. Kun esken var SKF. Bilen hadde gått 100 000 på originallagrene. Nå har det ene lageret begynt å bråke etter 18 000 km. Moralen: SKF er ikke SKF. Tror jeg fikk noe russiske greier. Vis hele sitatet Vis hele sitatet Nå begynner det å bli moro: Jeg kjenner en som har en svoger som har en bror som har en kompis hvor fetteren kjenner en som kjøpte noe på Biltema/Skruvat som bare var dritt og ikke holdt mer enn noen timer.... Både Volvo og Volvo Penta er veldig flinke til å dokumentere opphavet til delene sine. Delen er produsert hos A, esken er produsert hos B, posen er produsert hos C. SKF har fabrikker over hele verden. Et lager er produsert i Sverige, et annet i Brasil. Skruvat gjør som alle andre og kjøper deler ute på verdensmarkedet. Det er ingen som produserer deler som er unike for Skruvat. Markedet i hele Norden er omtrent som markedet i en mellomstor tysk by. Redigert 3.Oktober.2019 av Fergu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2019 Tror du misser poenget @Furu. Når man kjøper et annonsert merkeprodukt og betaler høyere pris for dette produktet, forventer man å få det produktet selger annonserer. Så enkelt. Jeg hevder ikke at Skruvat kjøper esker fra SKF og putter noe annet oppi. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 4.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2019 Det er nok bare å innse at "planned obsolescesence" gjennomsyrer alt som blir produsert og alle som produserer. Du får rett og slett ikke kjøpt ting som varer lengre, spesielt ikke ordinære forbruker artikler. Alt skal være billig, og alt skal skiftes ut for å holde hjulene igang. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Chiefengineer Svart 4.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2019 nomen skrev On 4.10.2019 at 5.04: Alt skal være billig, og alt skal skiftes ut for å holde hjulene igang. Vis hele sitatet Man holder ikke hjulene igang ved å sette på dårlige hjullagere Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2019 Chiefengineer skrev On 4.10.2019 at 6.06: Man holder ikke hjulene igang ved å sette på dårlige hjullagere Vis hele sitatet Gleden ble kortvarig. Kjøper jeg en eske Colgate tannpasta, forventer jeg at produsenten har puttet en tube Colgate inni esken. Så enkelt. På den andre siden. Om jeg kjøpte en liter Solo, og fant at produsenten hadde fylt på en finere whisky, kunne det hende at jeg hadde blitt blid. Om jeg ikke var tørst akkurat da. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 4.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2019 Hulda skrev On 4.10.2019 at 6.17: Gleden ble kortvarig. Kjøper jeg en eske Colgate tannpasta, forventer jeg at produsenten har puttet en tube Colgate inni esken. Så enkelt. På den andre siden. Om jeg kjøpte en liter Solo, og fant at produsenten hadde fylt på en finere whisky, kunne det hende at jeg hadde blitt blid. Om jeg ikke var tørst akkurat da. Vis hele sitatet Jeg har tiltro til produktene og kvalitetssikringen til FAG. I den maritime industrien, spesielt på store elektromotorer ser man at disse dominerer. Ikke noe galt sagt om hva SKF tradisjonelt har representert. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 4.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2019 Chiefengineer skrev On 4.10.2019 at 6.37: Jeg har tiltro til produktene og kvalitetssikringen til FAG. I den maritime industrien, spesielt på store elektromotorer ser man at disse dominerer. Ikke noe galt sagt om hva SKF tradisjonelt har representert. Vis hele sitatet Nå må vi'kke la det skli helt ut her :-) Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 4.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2019 Chiefengineer skrev On 4.10.2019 at 6.06: Man holder ikke hjulene igang ved å sette på dårlige hjullagere Vis hele sitatet Du så den ja, en tilfeldig "vits" som dukket opp der? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.