Jump to content

Hentet ny, gammel båt i dag! NB 750

Sjøvind

Recommended Posts

Endelig ble det større båt på oss! Det gikk ganske fort når det først ble handel, men fikk båten til en fin pris. Båten virker meget godt vedlikeholdt og har kun hatt en eier. Jeg tror båttypen skal passe veldig bra til oss, en familie på 4. Innenbordsmotor, wallas, defroster, kjøleskap, do, elektriske pumper og en haug andre ting er nytt for meg, så det kommer nok noen problemstillinger og spørsmål her inne etter hvert. Men jeg trenger jo en ny hobby nå når jeg skal avvenne meg med Finn.no:lol:

Gratulerer med kjekk båt :thumbsup:. Har samme båt fra 2002. Kjenner vel til det meste ved båten, så om du har spørsmål, og ønsker det, kan jeg bidra med svar og tips. Som de fleste båtfanter finner jeg alltid noe å henge fingrene i ombord og tror jeg rett har du nok også ting på gang ganske snart.

Redigert av Haba (see edit history)
  • 1 måned senere...
Haba skrev On 30. september 2019 at 14.56:

Kjenner vel til det meste ved båten, så om du har spørsmål, og ønsker det, kan jeg bidra med svar og tips.

Hei! Lurer på om propellen har for stor stigning. Ser du også har vært inne på problemstillingen i en eldre tråd. Ta gjerne en titt innom denne tråden: https://baatplassen.no/i/topic/151525-nb-750-med-yanmar-4jh2-ute-høy-driftstemperatur-og-lavt-max-turtall/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...