Ask Startet 30.September.2019 Del på Facebook Startet 30.September.2019 Hei Eg skal sjå på ein Mercury, 50 hk, totakt, 2012 modell. El start og elektrisk tilt. Har desse motorane nokon kjente svakheiter? Er det einkvan som har erfaring med tilsvarande motor? Motoren er vel av det "tørste slaget," reknar eg med. Den aktuelle motoren har stått på ein mob-båt, og er rutinemessig starta opp minst ein gang i månaden. Eg reknar med at motoren har fått rikeleg med sjøsprøyt, når den har stått på dekk i årevis. Eg er takksam for svar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 30.September.2019 Del på Facebook Svart 30.September.2019 Hvis motoren er 2012 modell, som du skriver, bør du sjekke at den er lovlig importert til Norge. Det ble i praksis ulovlig å importere forgasser totaktere i ca 2007, pga utslipp..... Har ellers lite kjennskap til motortypen, men har inntrykk av at den støyet mer enn tilsvarende yamaha-motorer. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 30.September.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2019 Hei Takk for tips. Motoren er nok lovleg importert. Motorar til MOB-båtar krev særskilt godkjenning frå Sjøfartsdirektoratet, og ei samsvarserklæring frå leverandør av MOB-båten. Kanskje det er unntak for motorar til yrkesbåtar? MOB-båten har tilhøyrt ein fiskebåt. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 30.September.2019 Del på Facebook Svart 30.September.2019 Kan godt hende det er unntak for sikkerhets/beredskaps-utstyr, ja. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 3.Oktober.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2019 Då er motoren kjøpt. No gjeld det berre å få tak i ein båt.... :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.