Goddis77 Startet 14.September.2005 Del på Facebook Startet 14.September.2005 Gjengene er 5/8 tommer UNC. Noen som vet hva jeg kan gjøre, og hvor jeg evt. kan skaffe dette? Giveren er en Wema vanntemp giver. Den er 50-100mm for lang. Sitér dette innlegget Link to post
Regent Svart 15.September.2005 Del på Facebook Svart 15.September.2005 Har vært borti det samme en gang. Det jeg gjorde var å gå til en rørlegger, fikk en skjøtehylse med utvendige gjenger som jeg skrudde inn i toppen og så skrudde jeg en skjøtemuffe med innvendige gjenger på denne igjen som jeg skrudde giveren i. Tempmåleren kontrolerte jeg opp mot et slikt termometer som festes med fjær rondt et kjølevannsrør, og denne måten å løse mitt problem på medførte ikke at det ble noen nevneverdig forskjell på hva giveren viste og reell temp. Håper dette kan være til hjelp Lykke til Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
frankD Svart 15.September.2005 Del på Facebook Svart 15.September.2005 (redigert) Hadde også samme problem med wema giver. Jeg satte inn et T rør på uttaket for varmt vann til varmtvannstanken der jeg skrudde inn måleren. Om det viser helt riktig vet jeg ikke, men ser iallefall om det er noe unormalt med temperaturen. Redigert 16.September.2005 av FDI (see edit history) Sitér dette innlegget Menja Link to post
Goddis77 Svart 15.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2005 Prøvde å få tak i noe av Tess, men de har ikke tommer... Skal se til helgen, da skal jeg hjelpe til meg sveisearbeid på manifoilene mine. Får se om vi finner noe der ute. Vi har nå bare brukt noen skiver vi hadde liggende. Fungerer i nøden... Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 16.September.2005 Del på Facebook Svart 16.September.2005 Prøvde å få tak i noe av Tess, men de har ikke tommer... Tess har massevis av tommer, det spørs bare hva du spør dem etter. I ditt tilfelle ser jeg for meg at en skjøtemuffe pluss en ansatsnippel ville gjøre jobben. Disse finnes også hos enhver vanlig rørleggerforretning. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.