Tosh05 Startet 5.Oktober.2019 Del på Facebook Startet 5.Oktober.2019 Hei. Under rengjøring av motorrommet oppdaget jeg disse to sprekkene. Vurderer å slipe ned og la det tørke ut i vinter og legge ny epoxy til våren. Litt trangt om plassen der, men ønsker å gjøre det uten å ta ut motor. Noen som har gode råd rundt dette ? Takk. Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 6.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2019 For meg så ser dette ut som et støpt anlegg for nivåbryteren der, og ikke som en generell skrogkonstruksjon. Kanskje dårlig utført og dermed har påstøpen sprukket opp. Kan selvsagt fylles ved å rengjøre svært godt og matte ned med sliping, men det er antakelig mye arbeid for et resultat som kan sprekke opp igjen senere. Sitér dette innlegget Link to post
Tosh05 Svart 7.Oktober.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2019 Takk for svar Pero. Ja, det ser ut som det er i overgangen til den påstøpte platen for nivåbryteren. Det jeg er redd for er at det har trengt seg mye vann inn der og ligger og godgjør seg på epoxyen til skrogkonstruksjonen og bryter ned den sakte men sikkert. Tror jeg sliper ned for å sjekke nå, lar det tørke godt ut, rengjører godt og legger ny glassfiber og epoxy til våren. Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 7.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2019 (redigert) Du hevder at det er epoxy. Vet du det eller antar du ? Ville sjekket litt nøyere hvordan dette er konstruert. Er det seilbåt dette eller.... Kjølfester under der kanskje..... Redigert 7.Oktober.2019 av Knude (see edit history) Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.