alex alcocer Startet 5.Oktober.2019 Del på Facebook Startet 5.Oktober.2019 Hei, Er det noen som skal vinterisere og demontere 280 drev i Oslo/Akershus omrade så jeg kan være med og lære hvordan dette gjøres? Tusen takk! Alex 90648012 Sitér dette innlegget Link to post
pero Svart 5.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2019 Lar båten ligge i boblehavn i vinter, men det er ikke veldig hokus pokus å demontere. Styrekåpa løsnes og heves. Av med dekselet i bakkant. Merk at øvre bolt ikke skal helt ut, sitter en hake der som skal vris ned. Har opplevd at dekselet sitter godt. Forsiktig banking med gummihammer på sidene gjorde susen. Løsne girwire under dekselet. Av med girwire, sitter med to M6 bolter på baksiden av drevet. Svært trangt der... Av med belgene på drevsiden. Kjølevannslangen likeså, mulig det kun gjelder DP? Støtt opp drevet før festeboltene presses ut. Husk å ta ut låseboltene først... Brukte ikke spesialverktøy i det hele tatt, men ordnet meg "hylser" av store piper fra pipesettet med kraftige skiver som mothold når jeg trakk boltene ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.