Sjøvind Startet 12.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 12.Oktober.2019 (redigert) Skal ha termometer og luftfuktighetsmåler i båten, tenkte det kan være kjekt å overvåke temperaturen i motorrom også. Har funnet et trådløst på Clas Ohlson med mulighet for flere givere. Men trenger ikke kjempedisplay med klokke, dato, årstall etc.. Forslag? Redigert 12.Oktober.2019 av Sjøvind Skrivefeil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 12.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Oktober.2019 Dette? Sitér dette innlegget Link to post
Kapitan Vertolet Svart 13.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2019 Har denne selv, bestilt fra Kina. Leveres med 3 temp/fukt-givere i tillegg til selve displayenheten. Den er helt frittstående og kan ikke linkes opp mot fjernstyring av noe slag. Sitér dette innlegget Link to post
eyvind_nistad Svart 13.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2019 (redigert) Jeg har nettopp kjøpt fra scandihills.no Satser på at det er enkelt og bra. Vurderer også å lage en løsning basert på Wi-Fi sensorer og 4g ruter Redigert 13.Oktober.2019 av eyvind_nistad (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 13.Oktober.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2019 Kapitan Vertolet; var noe sånt jeg tenkte på ja. Fant tilsvarende på e-bay. Hvor har du plassert giverne, tåler de utvendig plassering på båt? Sitér dette innlegget Link to post
Kapitan Vertolet Svart 15.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 15.Oktober.2019 Jeg har en giver i kjøleboksen og en ved batteriene. Den siste har jeg satt fast med strips oppunder radaren. dette har fungert feilfritt i to sesonger foreløpig. Lykke til ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.