Andreas Isaksen Startet 13.Oktober.2019 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2019 Har en Victron Multiplus 24v, 1200watt lader/inverter jeg skal montere i båten. Er litt usikker da jeg har to separate batteribanker (Start og forbruk), for å få denne å ladde riktig på begge batteribankene. Har montert en Victron batteri isolator for lading med dynamoen, vet ikke om jeg kan gå via denne også med batteriladeren ? eller må jeg kjøpe en egen batteri balanserer til laderen ? Legger ved tegning av batteri isolatoren og hvordan den er koblet i dag, noen som har tips til kobling av denne ladder/inverteren ? Sitér dette innlegget Link to post
eyvind_nistad Svart 13.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2019 Du har en egen utgang for startbatteri i tillegg til forbruksbatteri. Denne utgangen sitter bak dekselet. Vil anbefale deg å lese manual grundig slik at du stiller inn laderen riktig for de batteriene du har og at du har tilstrekkelig kabling. Link til manual https://documentcloud.adobe.com/link/track?uri=urn%3Aaaid%3Ascds%3AUS%3A2e6167bc-9769-431d-89d9-1e771a880857 Sitér dette innlegget Link to post
Andreas Isaksen Svart 13.Oktober.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2019 Takk, skal se =) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.