Taskeladden Startet 13.Oktober.2019 Link til dette innlegget Startet 13.Oktober.2019 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zGebQ4/to-berget-fra-forlis-i-ytre-oslofjord-fikk-hjelp-av-stena-saga Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
TrikkerN Lønning Svart 13.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2019 Fantastisk at de valgte å snu og mest sannsynlig reddet disse to. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2019 (redigert) Noen som vet hvorfor de begynte å ta inn vann? Edit: Ser nå at de fikk inn en bråttsjø. Dette framkom ikke av artikkelen i Fredrikstad blad... Redigert 14.Oktober.2019 av Komodo (see edit history) Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
MajorAndy Svart 14.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2019 Godt at de blev reddet. Men jeg undres altid over folk, der går ud i hvad der ligner en 25 fods båd i tre-fire meter bølger om natten i oktober. Jeg havde aldrig turdet. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 14.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2019 Komodo skrev for 1 time siden: Noen som vet hvorfor de begynte å ta inn vann? Edit: Ser nå at de fikk inn en bråttsjø. Dette framkom ikke av artikkelen i Fredrikstad blad... Jeg ser det står at en brottsjø fylte båten, men kan dette være riktig? En dekket motorbåt med kalesjen oppe? Det var vel ikke så forferdelig vind i lørdags mener jeg selv om det var høy sjø. Høres merkelig ut. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 14.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2019 Høres rart ut. Ser ikke ut som allverdens vær, ingen bølger som slår over der den ligger på filmen. Er det en Fjord 880 tro? Løsnet trustertunell kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 14.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2019 Hvis de om bord mener det var en brottsjø, så var det vel en brottsjø? Ser vel ikke noe poeng i å betvile det. Jeg hadde heller ikke tatt den turen der i en så dårlig båt, i oktober, midt i natte svarta. Sitér dette innlegget Link to post
goggen000 Svart 14.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2019 Enig Hulda. Dårlig vurdering /sjømannskap av de to mennene. Idiotisk å legge ut på denne turen natterstid med dette været som var. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 14.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2019 Det står mye i den artikkelen: - Stor vanninntregning - De har kjørt seg "litt vill" - Plutselig oppstått bråttsjø som fyller motorrommet med vann Så kan en jo selv velge hva som har skjedd ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.