PiperBill Startet 17.Oktober.2019 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2019 Etter 5 – 6 år lengre inn mot Høysand så har vi tenk å søke plass på Skjebergkilen. Norges største marina? Har vært og snakker med dem allerede. De kunne ikke si hvilken bås jeg kunne få men at jeg får plass var de 100 % sikker på. Trenger 4 meter (lysåpning 3.5) til en Baltic. Har kjørt forbi der mange ganger og pleier og fyller drivstoff der. Ser ofte dersom det blåser bra fra SW at de plassene lengst ute på bryggene kan blir ganske urolig selv om den nye moloen tar av for mye. Også Brygge «A» lengst nord kan også få litt juling dersom det blåser bra fra N – NØ. Er det noen her inne som har plass på Skjebergkilen? Stemmer mine observasjoner? Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
leopard Svart 17.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2019 Riktig observert men ikke noe problem uansett Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 17.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2019 Har hatt båtplass dager i flere år, jeg ligger midt på brygge B og merker ikke noe når været er «urolig». Ellers så er dette en veldig fin plass å ha båten liggende. Alt av nødvendigheter er tilgjengelig. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Marida Svart 18.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2019 Vi står på venteliste der. Vi må ha en 5m plass, fikk tilbud i vinter, men var da dum nok til å takke nei. Angrer nå. Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 21.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2019 Ligger på H-brygga med 5m plass, bruker plassen som helårsplass. Riktig at jeg ville ikke ønsket å ligge helt ytterst...for langt inn får du isen. SV og S kommer jo som kjent inn, men atskillig roligere enn på Høysand vil jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.