Jump to content

Hva slags presenningskvalitet er dette?

seilfred

Recommended Posts

Hei,

Har en presenning som fulgte med båten som er i en helt spesiell kvalitet. Den er for liten til engang å dekke cockpit, så jeg har aldri funnet ut hva den var tenkt til. Men, jeg liker kvaliteten på den, og kunne tenke meg å skaffe en til å ha over cockpit når båten ligger på vannet over vinteren. Fordelen er at den ikke prasler og bråker når det kommer litt vind, og den virker veldig slitesterk. Kan minne om noe nylonaktig materiale. Noen som vet hva det kan være?

IMG_2511.jpg.e65689a2cc5ef2a5728fcfecec6e330f.jpgIMG_2510.jpg.2b84046857742e3cd2de5ab003412025.jpg

Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet!

Havelle skrev 15 minutter siden:

ta sol eller vind om sommeren?

kan godt være noe sånt ja, men har aldri skjønt hvordan.. Finnes det dacron-presenninger å få kjøpt? Eller er det spesialsydd vare? Hva er evt beste materiale i lys duk som ikke prasler og holder en stund?

Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...