Dilemma Startet 22.Oktober.2019 Del på Facebook Startet 22.Oktober.2019 (redigert) Nytt dilemma Vanlig kalesje om vinteren eller bruke havnekalesje? Båten er en Uttern D70 og ligger på sjøen heler året. Er på vestlandet, så er ikke så mange dager med snø, men den er som regel våt og tung når den kommer. Redigert 22.Oktober.2019 av Dilemma (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dilemma Svart 30.Oktober.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2019 Ingen som har gjort seg noen erfaringer vedrørende dette? Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 30.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2019 Det er igrunnen ingenting å lure på det vel, alltid havnekalesje. Vanlig kalesje trenger en knapt annet enn om man skal på overnattingstur. Folk her i landet er kalesjegal men ingen bruker den til annet enn når båten ikkje er i bruk. Forstå det den som kan. Sitér dette innlegget Link to post
BMW X1 Svart 30.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2019 På min Bayliner som lå på sjøen hele året brukte jeg havnekalesjen om vinteren, blir også mindre vindfang når det blåser kraftig. Ikke minst så slipper du at kalesjebøyler kan bli bendet eller ødelagt hvis det kommer mye tung snø. Kalesjen brukte jeg kun ved overnatting i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.