Tor Eirik Startet 15.September.2005 Del på Facebook Startet 15.September.2005 Ettersøker relevant informasjon om Selco-båtene og produksjonen av disse. Historien bak båtene samt modellene. Noen som har vært ansatt hos Selco som kan hjelpe f.eks? Alt er relevant så lenge selco er innblandet. Er også interessert i artikler, avisutklipp og originale brosjyrer fra andre perioder enn det Ketil Morstøl har på sin side... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 15.September.2005 Del på Facebook Svart 15.September.2005 Har du lest det jeg tipset om for en måned siden i ditt eget forum da? Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 15.September.2005 Del på Facebook Svart 15.September.2005 Skal se om jeg kan hjelpe etterhvert. Kommer hjem fra jobb 21/9. Bor på Rjukan. Mange kjente som jobbet på Selco/Fjord. Det var jo Europas største båtfabrikk en stund. Jeg har lest artiklene om Selco og Fjordplast på nettet (båtmagasinet) og det er en god del feil der. Egentlig vanskelig å vite hvor man skal begynne. Lettere å svare på direkte spørmål... Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 15.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.September.2005 Har du lest det jeg tipset om for en måned siden i ditt eget forum da? <{POST_SNAPBACK}> Den har jeg sett ja... mye bra stoff der. Men trenger mye mer... Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 16.September.2005 Del på Facebook Svart 16.September.2005 Når det gjelder artikler om norsk båthistorie , så har bladet Vi Båtägare hatt noen bra artikkelserier , mener de også har hatt etpar relativt omfattende artikler om Selco/Fjord. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Tor Eirik Svart 19.September.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2005 Fant ingenting om selco på hjemmesidene deres jeg (mulig jeg kan ha oversett noe) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.