Jump to content

Humor. (Ikke off topic...)


Ketil M

Recommended Posts

"Då ja nu har batteri passade ja på o flytta över mina HELLA 3000 skitfina extraljus till båten så ja ska ut en sväng o köra igen....Och med ett par sådana fina avancerade extraljus kommer jag kunna köra långt in på småtimmarna nu ju"

 

Lurer på om han også vil montere håndbrekk for å kunne ta noen fine sladder? :lol:

Link to post
Share on other sites

Glöm för guds skull inte ta med en extra dunk med diesel. Vore trist om den stannade av en sådan enkel anledning....

Denne her var vel nesten litt ondskapsfull med tanke på kompetansen denne nybakte båteieren har vist......... Morsom historie :lol::lol::lol:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Detta er ikke mulig :lol:  :lol:  :lol:

Må jo værra en som bøffer, og som nå sitter å ler seg forderva av alle som gikk på :lol:  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

 

Selvsagt er det bare tull. Minner om historien om den lange lidelseshistorien om han som spionerte på utro kjæreste, og oppdaget rust på bilen. Men rasende moro likavel!

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Selvsagt er det bare tull.  Minner om historien om den lange lidelseshistorien om han som spionerte på utro kjæreste, og oppdaget rust på bilen.  Men rasende moro likavel!

<{POST_SNAPBACK}>

Den historien ligger i et forum som nå krever innlogging men her er en svært så lignende (sakset fra fendern.se):

Jag behöver råd gällande ett beslut som kan komma att förändra min framtid....

Jag har under en längre tid misstänkt att min tjej är otrogen. Flera tecken, mobilen ringer och hon lägger på, någon ringer ofta och lägger på luren etc. Hon är ute med "tjejerna" ofta och när jag frågar vilka så är det alltid någon från jobbet som jag inte har kontakt med.

Jag försöker alltid kolla efter hennes taxi när hon kommer hem men hon går alltid sista biten och jag hör att en bil åker iväg. Det kanske inte är en taxi?

För ett par dagar sen plockade jag upp hennes mobil bara för att se vad klockan var och då blev hon helt tokig, hon skrek att jag skulle ge fan i hennes mobil och att jag snokade.

Hursomhelst så har jag inte konfronterat henne än. Jag tror att innerst inne ville jag inte veta sanningen men igår kväll bestämde jag mig för att kolla upp henne. Jag bestämde mig för att gömma mig bakom min plasteka som står uppställd på tomten för att få en blick över hela gatan och se vilken bil hon kom ut ur. Det var medans jag hukade mig bakom båten som jag såg att jag hade skrapat en 1cm djup reva i skrovet på babords sida.

Tycker ni att jag ska lämna in båten på ett varv eller köpa lite prylar och fixa det själv?

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...