Jump to content

Vask av gummibåt


sveno

Recommended Posts

Har du tittet i gummibåtavsnittet i Emneoversikten? Det står en masse om rengjøring av gummibåt der.

 

Personlig brukte jeg Jif Skurekrem da jeg shinet Aquaquick'en for et par uker siden. Jeg brukte en stor rull med papir. Skvettet på Jif og skrubbet det av med en papirbit. Jeg brukte papir for å slippe å vaske en møkkete fille hele tiden. Det gikk raskere med papir. Resultatet synes jeg ble riktig så bra.

Link to post
Share on other sites

Biltemas Black Streak Remover er også veldig bra. Den tar t.o.m. den seige brune guffa som har lett for å tyte ut her og der på båten.

Spray på, gni lett med en klut og skyll godt av. Jeg vasket etter med et mildt såpevann, men er ikke sikker på om det nødvendig. Men båten ble ihvertfall ren. :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Hvis du ikke har noe i mot å skrubbe litt, anbefaler jeg at du forsøker først med Jif Skurekrem. Det finner du på nærmeste butikk, inneholder ikke noen sterke stoffer som kan skade båten (Tror jeg...), og koster ikke all verdens i innkjøp. Blir du ikke fornøyd med Jif, kan du heller vurdere noe annet etterpå.

Link to post
Share on other sites

Hei igjen

 

Da var jobben gjort :smiley: og gummibåten er som ny.

 

Valget falt på Hugo :yesnod: da dette var lagerført hos sveno :cool:

 

Men innkjøpsavdelingen må få en liten anmerkning :smash: da det ble oppdaget at Jif Skurekrem ikke var tilgjengelig i heimen, men det skal nå sies at det nå er ankomet en flaske med jif og som plaster på såret fant jeg og 6 kalde øl i kjøleskapet :cheers:

 

 

God helg og takk for alle svar.

 

Mvh

sveno

Link to post
Share on other sites

men det skal nå sies at det nå er ankomet en flaske med jif og som plaster på såret fant jeg og 6 kalde øl i kjøleskapet :cheers:

Det var en fornuftig botsøvelse. Jeg skal sporenstreks ta opp med Quindebestet om det kan innføres en liknende regel her i huset. :drink:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...