ydalir Startet 27.Oktober.2019 Del på Facebook Startet 27.Oktober.2019 Hei, Noen som vet hvordan man løsner nr 6 i bildet over?. Jeg kommer ikke til å se. Skal jeg skru eller dra? Eller noe annet? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 27.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2019 Ser unektelig ut til å være skrudd. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 27.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2019 (redigert) Men er det ikke lettere å ta de 4 skruene og ta med skåla. Redigert 27.Oktober.2019 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hafrsfjord Svart 27.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2019 (redigert) Det ser ut som om det er samme patent som på TMC-Toalett....? Jeg går ut ifra at du kommer til "skruen" i nr 5 inni toalettskåla. Du må lage deg ett "spesialverktøy" - en rørstubbe med et par hakk i som du stikker inn i 5-skruen innenfra da klarer å holde imot, og så kan du skru av nr 6. "Spesialverktøyet" KAN se slik ut og det KAN være 15 mm.( ...det er det på gamle TMC-toalett ). Redigert 27.Oktober.2019 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 27.Oktober.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Oktober.2019 Takk for fyldig svar Hafrsfjord, skal sjekke men jeg leita etter et feste inni skåla uten å finne noe.. RogerJo, å ta ut dassen er et alternativ. Men jeg husker det var såpass mye plunder med boltene under dørken at jeg hadde håpet å slippe Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 27.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2019 Inni 5-skruen er det to små tapper som passer i spora på "spesialverktøyet", og da klarer du å holde imot. Det er viktig at ytterdiameteren på "spesialverktøyet" er lik innerdiameteren på 5-skruen. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 28.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2019 ydalir skrev for 15 timer siden: RogerJo, å ta ut dassen er et alternativ. Men jeg husker det var såpass mye plunder med boltene under dørken at jeg hadde håpet å slippe Ikke hele, splitt med mutter nr.15 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.