EiSvIn Startet 28.Oktober.2019 Del på Facebook Startet 28.Oktober.2019 Jeg skal endelig få montert ankervinsj som årets vinterprosjekt, og jeg planlegger å få laget en kasse som kjettingen blir liggende i. Men hvor stor må den være i volum? 50 meter, 8 mm kjetting. Vil det holde med 40x40x60 cm kasse? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 28.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2019 Det er høyden som blir begrensningen. Galvanisert eller rustfri? Galv bygger pyramide, rustfri glir mer utover... Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 28.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2019 Ser vi har ekspertise i forumet, du får spørre @Kjettingkasse, :-) Sitér dette innlegget Link to post
Kjettingkasse Svart 28.Oktober.2019 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2019 Code0 skrev 29 minutter siden: Ser vi har ekspertise i forumet, du får spørre @Kjettingkasse, :-) Takk for tilliten CodeO Dessverre står nok ikke min viten om kjettingkasser i stil med navnet er jeg redd. Håpet strengt tatt på at det spørsmålet aldri kom opp Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 29.Oktober.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Oktober.2019 Fant denne på det store internettet..: Ut i fra dette bør 50 meter 8 mm kjetting få plass i en 0,025 kubikkmeter kasse. Det høres litt snaut ut? En 40x60x40 kasse gir jo 0,096 kubikkmeter - som da burde være mer enn nok. Tanker? Hvor stor kasse har dere til kjettingen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.