Jump to content

Saga 27 AC er min igjen !!


Ficher

Recommended Posts

Etter og ha vært eier av en viksund 25 combi ( med ny motor) i et år , har jeg nå kjøp min "gode gamle " Saga 27 AC tilbake igjen :flag::cheers: .........dvs eieren har planer om og kjøpe nyere båt. Så nå er jeg -kona og ungene svært fornøyde. :yesnod: . Gleder oss nå til en ny vår/ sommer med finere vær en i år.... vi har aldri vært nærmere lyseere tider en i dag.

Båten er en 86 mod med en 66 hk Yanmar kjørt 1600 timer. :seeya:

Link to post
Share on other sites

Gratulerer! :flag:

 

Men hvorfor solgte du den forige gang (og gikk ned to fot)? Og hva var galt med Viksund?

 

Viksund combi er mer for min smak (men i minste laget). Liker åpent akterdekk for diverse aktiviteter, men forstår at noen foretrekker "familiebåt" med akterkabin.

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Link to post
Share on other sites

Ja hvorfor........ :confused: ...., jo, jeg ville ha en combi båt som jeg kunne brukes til fiske og helge turer. Men etter og og ha gått ned i fot og standar, begynte jeg -KONA/ UNGER :yesnod: og savne Sagan med flotte løsninger og høyere fart.

Viksunden var en solid og kjekk båt ......men når kone/unger sitter med et slik fjes ( :nonod: ) på båturer, var det bare og kontakte kjøper og høre om båten var til salgs etter sommeren. Og det var den , så nå har jeg kone/ unger og skipper med dette fjeset på tur :yesnod::flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...