Theodorrakis Svart 6.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2019 husky dane 85 skrev for 2 timer siden: Ta bilder av starter og motor Skal ned i båten i morgen kveld. Skal ta bilde da. Har litt problemer med å klippe og lime her, samt sette inn bilder. Ikke bare motor som er komplisert, gitt... Sitér dette innlegget Link to post
Theodorrakis Svart 6.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2019 Her er starteren, et stort tungt beist Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 6.November.2019 Link til dette innlegget Svart 6.November.2019 (redigert) Den der kostar nokk pengar,men da finst rimlegare alternativ,som duger, sjekk finn kode 157193775 Redigert 6.November.2019 av husky dane 85 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 7.November.2019 Link til dette innlegget Svart 7.November.2019 Den må da vel kunne repareres? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Theodorrakis Svart 8.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2019 Theodorrakis skrev On 6.11.2019 at 17.55: Her er noen bilder, tatt i mørket med hodelykt og IPad. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 9.November.2019 Link til dette innlegget Svart 9.November.2019 Eg har bytta ut Heavy Duty starteren med ein mindre og rimlegare,som den som er til salgs på Finn, uten å få noko negative opplevelse på fleire motorer. Sitér dette innlegget Link to post
Theodorrakis Svart 9.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.November.2019 (redigert) Interessant husky dane 85, men den må vel passe med boltene og tannhjulene? Jeg har ikke greie på det, og var innom Aase Maskin på Hægeland. Verksmestern der er satt på saken. Han fortalte at en kunde måtte ha en ny starter til perkinsmotoren i traktoren, den kostet 22k!!! Verksmesteren fikk tak på en til 4K. Akkurat samme starter, men uten Perkins sitt klistremerke på eska. Håper han kan finne en til en grei pris til meg også. Har forsåvidt ingen hast da båten må på land til uka Redigert 9.November.2019 av Theodorrakis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 9.November.2019 Link til dette innlegget Svart 9.November.2019 Theodorrakis skrev 4 minutter siden: Håper han kan finne en til en grei pris til meg også. Det gjør han nok. Men du kan like greit få den fra Økonomi Deler selv direkte. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 9.November.2019 Link til dette innlegget Svart 9.November.2019 Da står eit nr innstempla på starteren skriv opp dette ,så går da og finna ka som passar til dette nret,du må og telja tenner på den startaren du har dersom dei spør om dette Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.