Rookie_332 Svart 9.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2020 Code0 skrev 1 minutt siden: ...hvis du kjører for fort, beruset, uansvarlig, uten vester (avh av størrelse), så JA. men ikke pga antall. CE merke er noe produsenten setter på båten for. Å bkrefte at den er designet og bygget iht regler og standarder, sier ikke noe om båtens stan 10 år etter, legger ingen formelle hindre for din bruk. Ok ? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 9.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2020 (redigert) Dette er fortsatt lov (de har jo på vest, og er sikkert helt edrue...) Redigert 9.Februar.2020 av Code0 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 9.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2020 Code0 skrev for 2 timer siden: Dette er fortsatt lov (de har jo på vest, og er sikkert helt edrue...) He he ok ? Sitér dette innlegget Link to post
dobsen62 Svart 9.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2020 Code0 skrev for 16 timer siden: @Rookie_332 det er din båt. Folka ombord er ditt ansvar. CE merking sier hva båten er designet for. Det er ikke forbudt å gå utenfor CE merking. Om jeg kjøper en båt CE merket for kystseilas, så får jeg ikke bot om jeg blir påtruffet med den båten på Kanariøyene. Dersom båten er forsikret og forliser på havet, kan du være sikker på at forsikringsselskapet bryr seg. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 9.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2020 dobsen62 skrev 56 minutter siden: Dersom båten er forsikret og forliser på havet, kan du være sikker på at forsikringsselskapet bryr seg. ...mulig... avhenger av hva du fortalte dem når du forsikret båten... Hvis jeg sier jeg skal til Antarktis med en 28-foter, så kan forsuikringsselskapet si ja eller nei.. Hvis de tar polisen, og båten går ned... hva kan de klage på...? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.