Okkaby Posted November 4, 2019 Share Posted November 4, 2019 (edited) Hvem uføre plansliping av topplokk i Sør rogaland og hvem anbefales? Og hva ligger prisen på inkludert sliping av ventiler? Er en topp til en TAMD41A. Edited November 4, 2019 by Okkaby (see edit history) Quote http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Hakkannen Posted November 5, 2019 Share Posted November 5, 2019 Ville ha tatt en telefon til Nilsen Motor i Stavanger. Jeg har ikke brukt dem selv til annet enn konsultering ved et par anledninger, men har noen kamerater og bekjente som har hatt topper inne til plansliping, og annet motorarbeid. Har inntrykk av at de er fornøyde med jobben verkstedet har gjort, samtlige anbefaler dem i alle fall. Quote Link to post
OddArild Posted November 5, 2019 Share Posted November 5, 2019 Jeg hadde toppen til en av Fordene mine inne der til full overhaling og sliping. Kjempe fornøyd, bra pris og fikk den tilbake før avtalt tid :) Quote Link to post
Mr_Stian Posted November 5, 2019 Share Posted November 5, 2019 (edited) Nilsen motor er vel den beste plassen for dette. Jeg har brukt de ved flere anledninger å du får alltid god service. Meget gode priser både på arbeid og deler Edited November 5, 2019 by Mr_Stian (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts