Jump to content

Måløy industrisøm, erfaringer?

DN1881

Recommended Posts

Jeg har bare topp resultater med Måløy Industrisøm. Jeg har kjøpt nye kalesjer fra dem, trekk til alt inne i salongen, nye stoler og benker i uterommet, reparasjon av kalesje (nye vinduer og rep. av revne). Men, dette er til en Saga 27 som de har originalmalene til. Hvordan det blir i ditt tilfelle med et oppdrag ut fra oppgitte mål og bilder vet jeg ikke noe om. De er uansett utrolig greie med meget god service og leverer til avtalt pris og tid.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Det med å ha maler. Vi bestilte puter og madrasser fra et foretak i Tanum (syd for Strömstad). De nektet plent å lage noe som helst etter maler og/eller mål fra meg. De kom om bord. Løsningen ble perfekt. Kun for å understreke at noen produsenter har dårlig erfaring med kunders måltaking.

Också mycket god erfarenhet av Måløy Industrisøm.

Professionellt arbete och dessutom mycket trevliga och smidiga. Trots att arbetet innebar att skicka ett stort kapell till Sverige var det inga problem för dem. Jag ville ha några små speciallösningar också, vilket de ordnade på ett alldeles utmärkt sätt.

Rekommenderas.

Ingemar E.

NB Forum

Kan gi dem min beste anbefaling. De leverte ny kalesje til min Saga 315. Kalesje ankom i annen farge enn bestilt. Ny kalesje i riktig farge kom kort tid etterpå, og de ordnet deretter fint opp med retur av feilleveransen. 

Any ship can be a minesweeper. Once.

Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" !

• 2 months later...