DN1881 Startet 7.November.2019 Link til dette innlegget Startet 7.November.2019 Jeg skal trekke om sofaputer i min Bavaria 29 motorbåt og fått et OK tilbud fra Måløy Industrisøm. Er det noen som har erfaringer med tilsvarende arbeid fra denne bedriften? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 7.November.2019 Link til dette innlegget Svart 7.November.2019 Jeg har bare topp resultater med Måløy Industrisøm. Jeg har kjøpt nye kalesjer fra dem, trekk til alt inne i salongen, nye stoler og benker i uterommet, reparasjon av kalesje (nye vinduer og rep. av revne). Men, dette er til en Saga 27 som de har originalmalene til. Hvordan det blir i ditt tilfelle med et oppdrag ut fra oppgitte mål og bilder vet jeg ikke noe om. De er uansett utrolig greie med meget god service og leverer til avtalt pris og tid. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hulda Svart 7.November.2019 Link til dette innlegget Svart 7.November.2019 Det med å ha maler. Vi bestilte puter og madrasser fra et foretak i Tanum (syd for Strömstad). De nektet plent å lage noe som helst etter maler og/eller mål fra meg. De kom om bord. Løsningen ble perfekt. Kun for å understreke at noen produsenter har dårlig erfaring med kunders måltaking. Sitér dette innlegget Link to post
Tyrihans Svart 7.November.2019 Link til dette innlegget Svart 7.November.2019 Hei ,jeg har også god erfaring med måløy.Levert til avtalt tid og pris.Det jeg bestilte var kalesje og en bøyle til in'lander 27. Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 7.November.2019 Link til dette innlegget Svart 7.November.2019 Gode erfaringer med Måløy Industrisøm. Gjør godt arbeid og har edruelige priser. Serviceinnstilte. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 8.November.2019 Link til dette innlegget Svart 8.November.2019 Også gode erfaringer her. Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 8.November.2019 Link til dette innlegget Svart 8.November.2019 Meget god erfaring. Vi leverte inn båten til dei og fekk ny kalesje på akter og fly pluss nytt trekk på alt inne. Holder avtaler både med hensyn til pris og tid. Godt arbeid. Vi hadde ikkje mal eller mål, men leverte inn båten så dei kunne jobbe rett på den. Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
DN1881 Svart 8.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.November.2019 Takk for gode tilbakemeldinger! Sitér dette innlegget Link to post
Ingper Svart 9.November.2019 Link til dette innlegget Svart 9.November.2019 Också mycket god erfarenhet av Måløy Industrisøm. Professionellt arbete och dessutom mycket trevliga och smidiga. Trots att arbetet innebar att skicka ett stort kapell till Sverige var det inga problem för dem. Jag ville ha några små speciallösningar också, vilket de ordnade på ett alldeles utmärkt sätt. Rekommenderas. Sitér dette innlegget Ingemar E. NB Forum Link to post
176-671 Svart 9.November.2019 Link til dette innlegget Svart 9.November.2019 Kan gi dem min beste anbefaling. De leverte ny kalesje til min Saga 315. Kalesje ankom i annen farge enn bestilt. Ny kalesje i riktig farge kom kort tid etterpå, og de ordnet deretter fint opp med retur av feilleveransen. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
Fjordgubbe Svart 10.November.2019 Link til dette innlegget Svart 10.November.2019 (redigert) Har brukt dei til to mindre reparasjoner. Kan ikkje få fullrost dei! Redigert 10.November.2019 av Fjordgubbe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DN1881 Svart 2.Februar.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2020 Dette ble for langt unna. Delecto i Kragerø var nærmere og hadde gode priser..Takk for svar fra alle! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.Februar.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2020 Har du fått gjort jobben, og ble du fornøyd med resultatet? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.