Lars H. Svart 14.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2019 Og mens jeg var igang, ble det ny slange for inntaket for sjøvann, den gamle slangen ser helt OK ut, men er tross alt 33 år gammel. Jeg har en bra butikk 10 minutter å gå hjemmefra som heter Industri Fokus AS og som nettopp er overtatt av Tess. De har begrenset utvalg av slanger, men jeg fikk det jeg var ute etter, 2 meter med 1" armert slange til kr.125,- som kan bøyes helt OK etter mitt behov og som skulle tåle det meste mekanisk og av kjemikalier, inkludert sjøvann. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 14.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2019 (redigert) Som et lite apropos til kjøpet av denne slangen: Der jeg kjøpte den holdt tidligere Tools til, med adgang til en Hydroscan butikk. Nå er Hydroscan borte (selv om skiltet lyser mot en når en kjører forbi) og det er Industri Fokus AS (med mye spennende verktøy osv.) som har overtatt lokalene. Og så er det Tess som eier Industri Fokus AS Og på ryggen til betjeningen står det: Tess. For å gjøre det helt helt uforståelig, legger jeg ved kvitteringen, - hvor kommer Alf Bjerkes Oslo inn i bildet? Redigert 14.November.2019 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lazyjack Svart 14.November.2019 Del på Facebook Svart 14.November.2019 Industrifokus/Tools/TESS (stryk det som ikke passer) på Alnabru ligger i Alf Bjerckes vei. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.November.2019 (redigert) Ah ha, så Alf Bjhekes var en adresse. Skulle jeg ha noe helt spesielt innen slanger, hadde jeg dradd til Alnabru. Men greit å rusle en liten tur til en butikk i nabolaget.. Redigert 14.November.2019 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Vindøyet Svart 14.November.2019 Del på Facebook Svart 14.November.2019 Hvor er det man kan få trykktestet varmeveksler-innsats i Oslo/Vestfold-området? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.