roeren Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 Har prøvd å logge inn på Seatronic, men kommer ikke inn - går bare "rundt og rundt". Noen som vet? Quote Link to post
jotto Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 roeren skrev 2 minutter siden: Har prøvd å logge inn på Seatronic, men kommer ikke inn - går bare "rundt og rundt". Noen som vet? Jeg kommer bare tilbake til innloggingssiden. Det er tydeligvis en teknisk feil. Quote Link to post
Hedwig Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 Her bør vel overskriften endres til "problemer med innlogging hos Seatronic.no" Quote Link to post
NorSiglar Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 Jeg var innom hos Seatronic for litt pvrr rn uke siden, og da snakjet de om at det var nye sider på gang før jul (?). Kan være den prosessen de er i gang med.. Quote Link to post
VegJoh Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 Jeg synes også at overskriften på denne tråden er misvisende og bør endres til forslaget over. Når man leser overskriften gir det inntrykk av at TS har hatt en uheldig kunde opplevelse i forhold til Seatronic. Selv handlet jeg mye der og får alltid tipp topp service, og det har jeg en opplevelse av at mine medkunder også får. Når noen googler et firma, så finner man fort overskrifter som denne, som kan gi galt inntrykk i forhold til hva som faktisk ble diskutert i denne tråden. Quote D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Gabi Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 Prøvde å bestille varer der i helgen og mandag men var ikke mulig via mobilen, hverken Samsung internett eller Chrome. Logget meg på via pc og Chrome mandag ettermiddag og det gikk heldigvis bra. Fikk bestilt det jeg skulle. Quote Link to post
Lars H. Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 Nå er det i hvert fall ingen problem med å logge inn hverken med FireFox, Google Chrome eller Internet Explorer. Quote Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Benji Posted November 13, 2019 Share Posted November 13, 2019 Vi hadde, og har dessverre ett par utfordringer med hjemmesiden våres. Det jobbes med å gjøre den raskere, og det er stort fokus på å få den opp å gå ordentlig igjen. Vi må bare beklage at det henger litt innimrllom, men som sagt, det jobbes med. Quote LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Recommended Posts