Bayliner. Startet 12.November.2019 Link til dette innlegget Startet 12.November.2019 (redigert) Noen her som vet hvordan man strammer innerste reim på motor(Steyr 256) har sett litt på det men sitter godt fast der.tør ikke skru/presse mere.Noen skruer/bolter en ikke ser? Redigert 12.November.2019 av ST400 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 13.November.2019 Link til dette innlegget Svart 13.November.2019 Normalt går vannpumpa meget lett rundt og en trenger ikke å stramme den så hardt. Mange strammer den like hardt som reima til dynamoen. Det er ikke nødvendig og øker slitasjen på lageret i pumpa og skaper lekkasje i tettingen rundt akslen. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Bayliner. Svart 13.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2019 Min er veeeeldig slakk.måtte hjelpe den med å få vannpumpa i gang når jeg skulle kjøre frostveska gjennom.. Sitér dette innlegget Link to post
A.M.S. Svart 16.November.2019 Link til dette innlegget Svart 16.November.2019 Hei ST400 Du må først løsne skruene 26 og 36 deretter stramme reim med den lange bolten 32. Når du er ferdig skal 26 og 36 skrus til igjen. Bildet er vedlagt. Mvh Bartek Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner. Svart 17.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2019 Mange takk for svar . da kan jeg skru :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.