Bayliner. Posted November 12, 2019 Share Posted November 12, 2019 (edited) Noen her som vet hvordan man strammer innerste reim på motor(Steyr 256) har sett litt på det men sitter godt fast der.tør ikke skru/presse mere.Noen skruer/bolter en ikke ser? Edited November 12, 2019 by ST400 (see edit history) Quote Link to post
arkmarin Posted November 13, 2019 Share Posted November 13, 2019 Normalt går vannpumpa meget lett rundt og en trenger ikke å stramme den så hardt. Mange strammer den like hardt som reima til dynamoen. Det er ikke nødvendig og øker slitasjen på lageret i pumpa og skaper lekkasje i tettingen rundt akslen. Quote Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Bayliner. Posted November 13, 2019 Author Share Posted November 13, 2019 Min er veeeeldig slakk.måtte hjelpe den med å få vannpumpa i gang når jeg skulle kjøre frostveska gjennom.. Quote Link to post
A.M.S. Posted November 16, 2019 Share Posted November 16, 2019 Hei ST400 Du må først løsne skruene 26 og 36 deretter stramme reim med den lange bolten 32. Når du er ferdig skal 26 og 36 skrus til igjen. Bildet er vedlagt. Mvh Bartek Quote Link to post
Bayliner. Posted November 17, 2019 Author Share Posted November 17, 2019 Mange takk for svar . da kan jeg skru :) Quote Link to post
Recommended Posts