ut mot havet Startet 17.November.2019 Del på Facebook Startet 17.November.2019 (redigert) Hei. Har sett på ein båt som eg lurer på å kjøpe, motor sabb Diesel 2g med hvp gir. Selger seier at det er brukt hydraulikkolje på gir, eg sjekke ikkje dette då eg trudde det var riktig olje då. Men har sjekke dette og det skal brukast vanleg motorolje på gir. Kva kan konsekvensen vere dersom det er brukt feil olje? Kan gir ta skade av dette? Takksam for svar. Redigert 17.November.2019 av ut mot havet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 17.November.2019 Del på Facebook Svart 17.November.2019 (redigert) Om gearet fungerer normalt, så har det nok mest sansynlig ikke tatt skade. Men for sikkerhetsskyld, så kan det være lurt å bytte olje igjen ett par ganger etter ett par timers kjøretur. Redigert 17.November.2019 av bellen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 17.November.2019 Del på Facebook Svart 17.November.2019 De rette til å svare her er serviceavdelingen til "Sabben". På nettsiden til Frydenbø er følgende oppgitt: Spør meg om HVP gear: John Magne Kåstad Salgssjef motorer og generatorer Tlf: 93 01 32 56 jmk@frydenbo.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.