_Bliss_ Startet 17.November.2019 Del på Facebook Startet 17.November.2019 Har brukt biltema eksosbandasje på eksosen til dieselvarmer. Har prøvekjørt varmer ca 2x1 time. Eksosbandasje avgir dårlig lukt. Noen som har erfart det samme og vil det evt forsvinne? Hvis ikke er det noen andre alternativer til isolasjon? Sitér dette innlegget Link to post
PolarLi Svart 17.November.2019 Del på Facebook Svart 17.November.2019 Mest sannsynlig vil det forsvinne. Brukte selv en ferdig glassfiberstrømpe på et slikt eksosrør som luktet i noen timer før det ga seg. Men hadde også et tilfelle av en strømpe hvor det var alufolie på innsiden, så et lag med steinull med silikon ytterst, og den måtte jeg bare fjerne fordi det aldri sluttet å lukte. Sitér dette innlegget Link to post
Mortenliereng Svart 17.November.2019 Del på Facebook Svart 17.November.2019 Den blir borte etter Vært ? Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 18.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.November.2019 Da får jeg gi det en kjangs til. Forslag til andre løsninger om det ikke bedrer seg? Sitér dette innlegget Link to post
Coldman Svart 19.November.2019 Del på Facebook Svart 19.November.2019 Det vil nok bedre seg. Har brukt på båt, men det er så lenge siden at jeg ikke husker. Men på motorsykler har jeg erfaring (sist fra i sommer). Der forsvinner lukta ganske kjapt. Har skifta flere ganger fordi bandasjen kan bli litt stygg/rufsete. Jeg har også flere ganger lakkert direkte på bandasjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.