Jump to content

Jeg får ikke installert siste oeSENC plugin til OpenCPN

Lars H.

Recommended Posts

Da jeg har bestilt en dongle for å kunne bruke lisens #2 på andre PC'er enn hoved-laptop'n vil jeg gjerne ha siste versjon av oeSENC plugin på alle maskiner. Men instalasjonen stopper og gir meg feilmelding på 2 av 3 PC'er. Jeg har nå oeSENC 3.0 og ønsker å installere versjon 3.3.4. Jeg kjører Win 10 på alle maskinene.

Noen som kan hjelpe meg med å løse dette problemet. Jeg får denne feilmeldingen om problem med en .dll fil

plugin.jpg.075befb2ed431aaf4e11e24cdf2389e6.jpg

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Nå er det fikset, takk for godt tips som jeg vel egentlig burde tenkt ut selv. Jeg får slutte med slike jobber sent på kvelden! Filen var selvfølgelig  i bruk iom. at OpenCPN var oppe og gikk da jeg skulle oppdatere. Med OpenCPN avslått nå i morges, gikk oppdateringen uten problemer, - uten renaming av filen..

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...