Lars H. Startet 17.November.2019 Del på Facebook Startet 17.November.2019 Da jeg har bestilt en dongle for å kunne bruke lisens #2 på andre PC'er enn hoved-laptop'n vil jeg gjerne ha siste versjon av oeSENC plugin på alle maskiner. Men instalasjonen stopper og gir meg feilmelding på 2 av 3 PC'er. Jeg har nå oeSENC 3.0 og ønsker å installere versjon 3.3.4. Jeg kjører Win 10 på alle maskinene. Noen som kan hjelpe meg med å løse dette problemet. Jeg får denne feilmeldingen om problem med en .dll fil Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Popeye70 Svart 17.November.2019 Del på Facebook Svart 17.November.2019 Prøv å manuelt endre navn på filen «oesenc_pi.dll» til f.eks «oesenc_pi.dll.bak» før du prøver å oppgradere. Den kan muligens bare være at Windows låser filen fordi Windows tror den er i bruk. Hvis dette er problemet vil en restart løse opp floken. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Lars H. Svart 18.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.November.2019 Nå er det fikset, takk for godt tips som jeg vel egentlig burde tenkt ut selv. Jeg får slutte med slike jobber sent på kvelden! Filen var selvfølgelig i bruk iom. at OpenCPN var oppe og gikk da jeg skulle oppdatere. Med OpenCPN avslått nå i morges, gikk oppdateringen uten problemer, - uten renaming av filen.. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.