Skipperdrøm Posted November 20, 2019 Share Posted November 20, 2019 Hei, jeg har vært uheldig å gått på tauverk m/blåse, og opplever nå vibrasjoner i motor/drivverk. ( innenbords diesel med fast aksling ) Forsikringen har bedt meg å innhente tilbud på utbedring, men har ikke kjennskap til noen som driver med dette... Noen her som har tips / erfaringer på verksteder jeg kan kontakte i Bergens området? Link to post
junior 1 Posted November 20, 2019 Share Posted November 20, 2019 Hei Du kan jo feks høre med Viknes Båt, Askøy Båt og Motor, Knappen Sjø, Bjordal og Madsen Link to post
Skipperdrøm Posted November 20, 2019 Author Share Posted November 20, 2019 junior 1 skrev for 2 timer siden: Hei Du kan jo feks høre med Viknes Båt, Askøy Båt og Motor, Knappen Sjø, Bjordal og Madsen Takk for tips ?? Link to post
Taskeladden Posted November 20, 2019 Share Posted November 20, 2019 Ab motor på os. Drange marina har verksted. Rabben slipp på Austevoll. A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Skipperdrøm Posted November 21, 2019 Author Share Posted November 21, 2019 Takk for alle tips :) jeg har fått ordnet meg Link to post
Recommended Posts