Kafasken Startet 22.November.2019 Del på Facebook Startet 22.November.2019 Hei. Har en snart 40år gammel pioner plastbåt. Det er vann i hulrommet i gulvet/dørken, men finner ingen propp for tømming. noen her som har forslag? ? Sitér dette innlegget Link to post
Pedaltom Svart 22.November.2019 Del på Facebook Svart 22.November.2019 På min gamle og forlengst stjålne 9' Pioner var det en hvit skrupropp på fribordet over baugen. Da jeg måtte sveise en lekkasje tømte jeg ut vann den veien. Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 22.November.2019 Del på Facebook Svart 22.November.2019 Borr hull bakerst på kjølen på akterspeilet. Tøm, og sett inn bunnplugg. Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 22.November.2019 Del på Facebook Svart 22.November.2019 Jeg hadde en slik en da jeg var barn :-) , men husker ikke hvordan den var mtp propp. I vår nyere Pioner så "ringen" øverst på baugen mulig å skru ut. Jeg stikker bare inn en passende pinne og skur den ut som en skrue. Snur jolla på hodet og løfter bakenden slik at alt vannet kommer frem. Vet som sagt ikke om dette er relevant for din gamle jolle. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Grand Banks jr Svart 22.November.2019 Del på Facebook Svart 22.November.2019 Fant et gammelt bilde på nett. Har du en slik en? Kan den proppen skrues ut på din? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Kafasken Svart 22.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.November.2019 Takk for svarene. ? Sitér dette innlegget Link to post
Harpoon Svart 23.November.2019 Del på Facebook Svart 23.November.2019 (redigert) Jeg har hatt flere pioner 8 joller ingen av de har hatt drenering. Jeg pleier å skru ut ett åregaffelfeste og da er det lett å få ut allt vannet når man snur den på siden eller opp ned Redigert 23.November.2019 av Harpoon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kafasken Svart 23.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2019 ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.