Bikkjebåt Startet 24.November.2019 Del på Facebook Startet 24.November.2019 hei, helt ny på forumet, og vurerer min første snekke, den jeg titter på har en gammel Leyland motor, ser ut som hydraulisk gir og hydraulisk ror, er det noe en bør være spesielt obs på? båten ligger på land, så noen test tur blir det ikke, men den risikoen ligger bakt inn i prisen. takk for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Grimme Elling Svart 25.November.2019 Del på Facebook Svart 25.November.2019 Spørs om du ikke må spesifisere litt for å få noen brukbare tilbakemeldinger. Kanskje spesifisere litt om hvilken båt og hvilken Leyland motor? Det er ihvertfall 3 Leyland eller BMC-motorer som er forholdsvis vanlige, det er en 1,5 liter, 1,8 liter og 2,5 liter. Jeg har selv den minste av disse, og er greit fornøyd med den. Driftssikker maskin, selv om den er 45 år. Alt kommer an på hvordan den er holdt. Sitér dette innlegget Link to post
Bikkjebåt Svart 25.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2019 riktig, motoren er en bmc 2,52 med prm 160 gir bowman kjøler. ser forholdsvis ren ut, dog noen oljeskvetter her og der. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.November.2019 Del på Facebook Svart 25.November.2019 Høres ut som en helt grei kombinasjon hvis alt er I orden. Men det finner du jo ikke ut uten prøvekjøring. Hvis prisen er lav nok og alt ser greit ut for alderen ville jeg nok ha hellet mot "kjør på" uansett;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bikkjebåt Svart 25.November.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2019 flott, jeg tror nok jeg lander der. når en kjøper på høsten så må man jo ta i beregning at en kan kjøpe katta i sekken, men det er alltids mulig å selger BMC en som delemotor dersom alt går på trynet. men jeg har håp. virker greit vedlikeholdt og kalesjen er ny. inventaret må nok oppgaderes noe. men det er en smal sak. takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.