Seiler89 Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 Opplevde lite futt fra webastoen på overnattingstur i helgen. På vei hjem røyk sikringen. Etter litt feilsøking oppdaget jeg at viften som suger luft gjennom Webastoen var treig å rotere for hånd. Kommer en svak knirkelyd hvis jeg har øret inntil. Antar at denne skal gå lett. Er det noe man kan prøve å reparere eller må man kjøpe ny vifteenhet? Quote Link to post
jerognal Posted November 26, 2019 Share Posted November 26, 2019 (edited) Sjekket om vifta tar borti noen steder? Hvis ikke er det vel lagrene som er utslitt. De går an å skifte om du er litt nevenyttig. Har skiftet lagre på en Volvo-brenner, som heter Ardic og er en Eber. Kjenner ikke Webastoen så godt men er sikkert ikke en heksekunst Edited November 26, 2019 by jerognal (see edit history) Quote Link to post
Seiler89 Posted November 26, 2019 Author Share Posted November 26, 2019 Fikk renset med trykkluft og WD-40, og fikk liv i den igjen. Men tipper jeg må starte søket etter ny viftemotor.... Quote Link to post
Recommended Posts