Mortenliereng Startet 1.Desember.2019 Link til dette innlegget Startet 1.Desember.2019 Vet dette har Vært oppe for diskusjon Før, men nå er det godt noe tid siden og evnt dem som den gang kjøpte en slik TDM POWER MOTOR har vel fått noen timer på timetelleren.har en kompis som ble tipsett om gutta I Telemark som selger disse,jeg sa da til min kompis at jeg evnt kan høre med medlemmer på båtplassen om litt erfaring rundt disse Kina motorenne,det han fikk tilbud på var en 90hk til sin 28fot,tidligere installasjon I denne båten var en inder 66hk som er totalt ferdig etter varme problemer. Sitér dette innlegget Link to post
vestsiå Svart 1.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2019 jeg har en td power 3cyl 20 hk. den er kjørt under 400t. har ikke hatt alvorlige feil på den. wema sitt kontrollpanel som fulgte med fikk dårlig kontakt på tenningsnøkkelen. fikk ny tilsendt. start/stopp solenoiden røk,bestillte ny som jeg fikk ny i posten etter noen dager. kan ikke komme på noe mer i farten her nå. båten er gått i langtids opplag,men motor startes 3-4 ganger i året. jeg har ikke noe å klage på ang selger, men det har jo ikke vert nødvendig å røyne ham heller. Sitér dette innlegget Link to post
Mortenliereng Svart 1.Desember.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2019 Den er grei,dette skal jeg ta videre, takker veldig for tilbakemelding Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.