Jump to content

TDM Power motor fra Kina, erfaringer?

Mortenliereng

Recommended Posts

Vet dette har Vært oppe for diskusjon Før, men nå er det godt noe tid siden og evnt dem som den gang kjøpte en slik TDM POWER MOTOR har vel fått noen timer på timetelleren.har en kompis som ble tipsett om gutta I Telemark som selger disse,jeg sa da til min kompis at jeg evnt kan høre med medlemmer på båtplassen om litt erfaring rundt disse Kina motorenne,det han fikk tilbud på  var en 90hk til sin 28fot,tidligere installasjon I denne båten var en inder 66hk som er totalt ferdig etter varme problemer.

jeg har en td power 3cyl 20 hk. den er kjørt under 400t. har ikke hatt alvorlige feil på den. wema sitt kontrollpanel som fulgte med fikk dårlig kontakt på tenningsnøkkelen. fikk ny tilsendt. start/stopp solenoiden røk,bestillte ny som jeg  fikk ny i posten etter noen dager. kan ikke komme på noe mer i farten her nå. båten er gått i langtids opplag,men motor startes 3-4 ganger i året. jeg  har ikke noe å klage på ang selger, men det har jo ikke vert nødvendig å røyne ham heller.