Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Lars H. skrev 17 minutter siden:

Her nok en link til bruk av presstang og kabelsko, innlegget mitt ovenfor er fra den tråden. Du finner den her

Den tråden du linker til, er den tråden jeg startet i Oktober 2018, og som førte til at jeg kjøpte presstang og kuttetang etter dine anbefalinger.

Takker for anbefalingene! :)

Jeg har brukt store kabelsko både fra Biltema og Solar, og presstanga fungerer like utmerket på begge.

Kabelskoene fra Biltema er helt fine. Den eneste grunnen til at jeg også har brukt Solar sine, er at de leverer kabelsko med forskjellige hullstørrelser (hullet som skal på bolten) til en og samme kabeldimensjon, mens Biltema hovedsakelig leverer sko med 10mm hullstørrelsetil alle sine store kabelsko.

Jannmar

Jannmar

Lars H. skrev 8 minutter siden:

Her nok en link til bruk av presstang og kabelsko, innlegget mitt ovenfor er fra den tråden. Du finner den her

Den tråden du linker til, er den tråden jeg startet i Oktober 2018, og som førte til at jeg kjøpte presstang og kuttetang etter dine anbefalinger.

Takker for anbefalingene! :)

Jeg har brukt store kabelsko både hos Biltema og Solar, og presstanga fungerer utmerket på begge.

Kabelskoene fra Biltema er helt fine. Den eneste grunnen til at jeg også har brukt Solar sine, er at de leverer kabelsko med forskjellige

hullstørrelser (hullet som skal på bolten) til en og samme kabeldimensjon, mens Biltema hovedsakelig leverer sko med 10mm hullstørrelse

til alle sine store kabelsko.

• Create New...