Jump to content

Utsatte badande barn för fara - Åtalas

Bidevind

Recommended Posts

bellen skrev 20 minutter siden:

Ok..? Så hvis jeg kjøper meg vannscooter, så er det stor sansynlighet for at jeg vil oppføre meg på samme måte? Idioter finnes vel på alle typer fremkomstmiddel? 

Det gjør det. Men de er ekstra synlige på vannscooter. Og det er vel desverre stor fare for at du vil oppføre deg slik du også om du kjøper en slik ja. Man blir litt hekta på slike leketøy....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Vi hadde det samme på Gluppö for et par år siden. Ungene kjørte slalom mellom ankrede båter med joller og scootere. Og det gikk virkelig fort. Fire/fem foreldrebåter som hadde fortøyd inn til berget på østsiden satt og grillet og koste seg, stadig med høyere volum etter hvert som promillen steg. Det var ikke svensker, det var nordmenn. Folk prøvde å snakke både til foreldrene og ungene, uten at det hjalp. Det spiller vel for så vidt ingen rolle om man får en scooter eller en jolle i skutesiden i 30 knop. Hulda får en saftig bulk i siden og en dau båtfører på dekk.

Edited by Hulda (see edit history)