Jump to content

Hanto 24 - 1978 - Prosjekt tråd

Biam1

Recommended Posts

• 4 uker senere...

Hadde problemer med fukt gjennom skruehull til rekkestøttene foran, nye skruer og en dash butyl ser ut som har fikset det.

Hadde 2 dieseltanker, en på hver side bak, der en begynte å lekke. Tok ut begge tanker, å satte inn en 90ltr under dørken stbd side. På andre siden er varmtvann og ca 40kg ballast under passasjerstol.

Er egentlig kjempefornøyd med båten. den er tross alt 38 år  :-)

• 2 uker senere...
Havarita skrev On 21.3.2020 at 21.12:

Hvorfor støttene under dollbord?

Om det er fordi dollbordet gir etter, gir det liten mening å føre dem ned på treplata under.

-synes ikke det heller var like vakkert som arbeidet du nedlegger eller på skuta.??

He he! De støttene skal jo bort da ? er bare midlertidig for å

støtte langsgående treplank før støping ?

LM 605 skrev 21 minutter siden:

Brukte også mye Owatrol sin edelolje i Polaren jeg hadde.. Et ypperlig produkt.  Fikk et veldig fint resultat etter "noen strøk" Kjenner meg godt igjen når jeg ser ror kulten på bildet, hadde mange strøk på den, men da ble den fin også.

Ja, veldig godt fornøyd med Owatrol produkter! Hvordan holdt edeloljen utendørs? Har bare brukt den inne før.. flasset ikke?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...