Jump to content

Saga 27 ac. Sette inn ny motor?

Botnaby

Recommended Posts

Nå har jeg kjørt 40 timer , motoren fungerer bare fint. Ryker ennå litt når den er kald, men den er betraktelig bedre enn til å begynne med. Jeg har renset begge dieseltankene, å det trengtes. Var mye grums i tankene, og bunnen og veggene var dekket med ett tynt lag med belegg, så det var litt av en jobb å prøve å få det bort. Tankene har skillevegger så jeg har ikke klart å få bort alt, men jeg har brukt 3 dager på å spyle inni tankene med diesel, å til slutt så det meget bra ut. Jeg brukte slangekamere for å se inni tankene.  Når jeg nå har kjørt litt med helt ny diesel så har motorlyden forandret seg, før hadde jeg en skikkelig traktorlyd, men nå går den mykt som bare det. Nå har jeg også montert forfilter med skikkelig vannutskiller, så nå føler jeg at ting begynner å bli bra. Har i samme slengen montert nye tankmålere på begge tankene. Utrulig glad for å ha båt igjen:) 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...