Botnaby Svart 2.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2020 Nå har jeg kjørt 40 timer , motoren fungerer bare fint. Ryker ennå litt når den er kald, men den er betraktelig bedre enn til å begynne med. Jeg har renset begge dieseltankene, å det trengtes. Var mye grums i tankene, og bunnen og veggene var dekket med ett tynt lag med belegg, så det var litt av en jobb å prøve å få det bort. Tankene har skillevegger så jeg har ikke klart å få bort alt, men jeg har brukt 3 dager på å spyle inni tankene med diesel, å til slutt så det meget bra ut. Jeg brukte slangekamere for å se inni tankene. Når jeg nå har kjørt litt med helt ny diesel så har motorlyden forandret seg, før hadde jeg en skikkelig traktorlyd, men nå går den mykt som bare det. Nå har jeg også montert forfilter med skikkelig vannutskiller, så nå føler jeg at ting begynner å bli bra. Har i samme slengen montert nye tankmålere på begge tankene. Utrulig glad for å ha båt igjen:) Sitér dette innlegget Link to post
Shortcut Svart 2.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2020 Hvis du købte båden for 5000 kr. - og motoren virker så godt.... Så har du da virkelig fået en billig båd... *misundelsesikon* Sitér dette innlegget Link to post
Botnaby Svart 2.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2020 Jeg fikk kjøpe båten for 5 000 ja, men da virket ikke motoren. Men, med litt flaks og youtube så fikk jeg den i orden igjen. Vi har vel lagt ned noen tusen i diverse ting nå, men fremdeles en veldig billig båt. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.