Jump to content

Forslag til batdilla


bliss X

Recommended Posts

ikke dumt! du etterlyste jo selv slike sider så nå har du sjansen til å skape en selv!

 

Nettet er fullt av info om større prosjekter men mangler de mer jordnære oppussingsprosjektene som vanlige folk har interesse av. Hva med å legge ut litt før og etter bilder samt skisser og mulighet for å følge prosessen underveis?

 

Har jo forståelse for om du velger å mekke båt istede for nettside da :puke:

Desuten må du ikke glemme dama midt oppi alt sammen heller....du bli i så fall ikke den første!

Link to post
Share on other sites

Jeg har nok vært inne på tanken, men for en gangs skyld skal jeg være fornuftig og prøve å begrense meg. Problemet er at jeg har snart ikke igjen timer i døgnet som jeg ikke sitter foran kopekassa med tastatur. Jeg sitter der hele dagen på jobben. Det er nå en ting. Men jammen gjør jeg ikke det når jeg kommer hjem også. Jeg har dratt igang 3 nettsteder som sluker all min tid og vel så det. Det var gøy en stund, men etter hvert blir det en belastning.

 

Her er et av stedene, så skjønner dere kanskje hva jeg snakker om http://www.maximo-users.net/

 

Sjømannen har veldig høy prioritet framover og jeg forsøker derfor å trappe ned en del engasjement på nettet slik at jeg får tid til å drive med båten. Og som Baat-Guru nevner, det er ei til og som ikke må glemmes. Ikke liten utfordring bare det: Pga avstand fra jobb så treffer jeg både båten og dama kun i helgene. I praksis er det da lørdager og søndager som er disponible. Heldigvis har dama like båtdilla som meg. Foreløpig...

 

Men jeg skal forsøke å ta noen før/etter bilder underveis, så får jeg se til neste vinter om det kan bli noe da.

 

Blir spennende når jeg poster dette. Blir mitt 100'nde innlegg og da dukker det kanskje opp en stripe til i profilen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...