Båt80 Startet 27.Desember.2019 Link til dette innlegget Startet 27.Desember.2019 Hei. Hva er forskjellen på tamd 31 og tamd 41 utenom at den har 2 flere sylindere? Tenker da på høyde, bredde og lengde? Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 27.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2019 Bredden er lik. Høyden er lik. Lengden på TAMD41 er 2 syl lengre (ca 255mm) Motorlabbene sitter lengre fremme på TAMD41 Husk at disse motorene ikke leveres standard med samme gir, så dette påvirker flere mål. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 27.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2019 Bredden på babord side av motoren varierer nesten 2 cm på tidlig og sein utgave. OBS: Ytterkant av motorlabber er bredere enn oppgitt bredde på motor. Kanskje disse er kjekke for deg ? http://www.marinepartsexpress.com/prodbull05/tamd41.pdf Husk at dersom du skal montere disse motorene mot slottvegg så trenger du plass på lengden for å kunne ta ut impellerpumpa Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 28.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2019 Det var et godt tips. Jeg måtte sage hull i skottveggen for å få skiftet impeller på ene motoren. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
dieselfan Svart 28.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2019 dieselfan skrev for 15 timer siden: Husk at dersom du skal montere disse motorene mot slottvegg så trenger du plass på lengden for å kunne ta ut impellerpumpa Faxen skrev 29 minutter siden: Det var et godt tips. Jeg måtte sage hull i skottveggen for å få skiftet impeller på ene motoren. Faxen, det er jo en av de store fordelene ved dette Forumet.... når jeg driter meg ut, så kan jeg dele min tabbe med andre slik at de ikke trenger å gjøre akkurat den feilen Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 28.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2019 Ja det er et supert forum. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.