Miceline Posted December 28, 2019 Share Posted December 28, 2019 Hei Har kjøpt en eldre båt, Master 820, som jeg ønsker å få laget ny logo til, men er litt usikker på hvem som lager slikt, og om det er noen som har erfaring med dette? Mvh Miceline Quote Link to post
Guest Thostr Posted December 28, 2019 Share Posted December 28, 2019 Skann det/ta bra bilde, utfør tracing og 'vasking' med f.eks Inkscape og bestil dekal i den størrelsen/utførelsen du ønsker på Stickeryou.com Quote Link to post
Inter 9000 Posted December 28, 2019 Share Posted December 28, 2019 Promarc i Arendal har denne logoen. Se link, ligger noen produsenter i nettbutikken. Kontakt de, så roter de i arkivet å lager de. Så legger de ut produktene i nettbutikk så du kan bestille? https://www.promarc.no/sortiment/batdekor Quote Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Ida Marie III Posted December 28, 2019 Share Posted December 28, 2019 Gule sider....et hvilket som helst reklamefirma... Quote Link to post
Guest Balder.. Posted December 29, 2019 Share Posted December 29, 2019 Google "Dekaltrim.se" De lager hva som helst, bare å sende de bilde eller forslag, jeg har kjøpt nye dekaler til mange båter og annet, de kopierer orginal dekaler 100% ut fra bilder. Billige er de også, ca 1ukes leveringstid. Quote Link to post
Guest Balder.. Posted December 29, 2019 Share Posted December 29, 2019 (edited) Her noen eksempel, alle dekaler som ses på disse båtene er levert av Dekaltrim.se Edited December 29, 2019 by Balder.. (see edit history) Quote Link to post
Recommended Posts