Miceline Startet 28.Desember.2019 Link til dette innlegget Startet 28.Desember.2019 Hei Har kjøpt en eldre båt, Master 820, som jeg ønsker å få laget ny logo til, men er litt usikker på hvem som lager slikt, og om det er noen som har erfaring med dette? Mvh Miceline Sitér dette innlegget Link to post
Guest Thostr Svart 28.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2019 Skann det/ta bra bilde, utfør tracing og 'vasking' med f.eks Inkscape og bestil dekal i den størrelsen/utførelsen du ønsker på Stickeryou.com Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 28.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2019 Promarc i Arendal har denne logoen. Se link, ligger noen produsenter i nettbutikken. Kontakt de, så roter de i arkivet å lager de. Så legger de ut produktene i nettbutikk så du kan bestille? https://www.promarc.no/sortiment/batdekor Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Ida Marie III Svart 28.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2019 Gule sider....et hvilket som helst reklamefirma... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 29.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2019 Google "Dekaltrim.se" De lager hva som helst, bare å sende de bilde eller forslag, jeg har kjøpt nye dekaler til mange båter og annet, de kopierer orginal dekaler 100% ut fra bilder. Billige er de også, ca 1ukes leveringstid. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 29.Desember.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2019 (redigert) Her noen eksempel, alle dekaler som ses på disse båtene er levert av Dekaltrim.se Redigert 29.Desember.2019 av Balder.. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.